Pengikut

Khamis, 18 Julai 2013

9 Ramadhan 1434H: Balik raya awal! Part 1

Kuikuikui. Takde maknanya. Sebab tahun ni memang turn KakChik kena kerja. Jadi seperti tahun-tahun yang sudah, kalau turn kena kerja, kami akan balik Ganu dalam bulan puasa.

Owhhhhhh, dah tak sabar nak jejak tanah air. Tanah air tu gelaran en suami pada kampung halaman KakChik dan Cik Aimi sebab kami lahir kat sana.

Rasa rindu dan sayu yang terkepung sejak kali terakhir balik ke sana bulan Mac lepas. Tak sabar nak peluk cium mak. Bersahur, berterawih dan berbuka dengan mak & adik-beradik. Walaupun yang ada kat rumah cuma 4 ketul jer.

Harap perjalanan kami petang ni dilindungi rahmat Allah SWT. Aminnnn..

psttttttttttt...hatiku sedang berbunga bahagia. peace.

Luvs,
KakChik

Tiada ulasan:

Catat Komen