Pengikut

Khamis, 29 Ogos 2013

Beraya di sekolah....

Khamis lepas....
ye, kisah khamis lepas

baru nak berkisah hari ni.
Dah seminggu dah pun..
Eh, kisah apa kan..
Nak berkisah juga..

Khamis lepas Cik Aimi ke sekolah berbaju raya
Pakai peplum purple tu la...
Itu aje pun baju raya yang dia ada..
Yang lain semua dress

Walaupun bangun bagi tu ngamuk bagai
Sebab ibu terlupa pesan
Pagi tu kena pakai baju raya
Jadi dia nanges nak pakai baju hijau sekolah dia tu..
Oittsss, apa yang skema sangat nih...

Tapi lepas pujuk kata cantik
Baru la okey..
Tudung tu, malamnya ibu jahit reben
Buat tali kat belakang
Tudung syria tapi dia tak mau tarik ke belakang
Juga x mau pakai anak tudung
Jadi, gitu la gayanya ke sekolah khamis lepas..

Doa ibu tidak pernah putus & berhenti
Moga cinta hati ibu ayah menjadi anak solehah dunia akhirat.
Aminnnn....



Sempat ibu suruh possing sblm rempit ke sekolah



Tiada ulasan:

Catat Komen