Pengikut

Jumaat, 9 Ogos 2013

Eid 2013: 1 Syawal 1434H Part 2

Auwwwww. terlebih rajin pulak nak update ni
Walaupun raya ni tak boleh balik kg halaman
Tetap meriah dan bahagia
Keluarga mentua pun keluarga kita juga, kan.

Malas nak ketuk keyboard ni bebanyak
Jadiiii...............

Jom layan pic ajer lah ye...

Kami bertiga
Cik Aimi dengan peacenya...
Aduhaiiii, mertuaku baru nak isi duit rasa dlm sampul...
Family in law..
Abaikan pemandangan di belakang..huhuhuhuhu
Kami lagi....
Dan lagiiiii....
Rumah Tok Ton...first raya tanpa Tokwan..:(
Paklong Fizo yang rajin melayan budak 2 org ni
Cik Aimi dgn makciknya, Aleesya. Kawan
bermain & bergaduh...
Macam2 gaya sblm boleh snap pic...
Cik Aimi dgn Poksu Syafiq...yang bukan bongsu


Cik Aimi, the only one cicit Tokton & arwah Tokwan setakat ni.
Azimuddin, terbelah laaa...hikhikhik

Kepenatan beraya la ni, ibu blk kerja nampak dia
tertidur atas kerusi kat beranda rumah toknya..
Mantainnnnn...tudung x buka pun...
Letih benar gaya nih...
Malam pulak konker pc sebab geng besar p
tgk wayang.
Dalam kami bergembira
Petang lepas balik dari kerja
Dapat berita sedih
Kami kehilangan Toklang Saadiah (Tok sedara belah mak En Azman)
Alhamdulillah, arwah selamat dikebumikan petang raya 6 pm
Namun KakChik tak berkesempatan untuk melawat jenazah arwah
Cuma En Azman yang sempat ke tanah perkuburan untuk pengkebumian
Harap anak cucu arwah bersabar & tabah dengan ujian Allah ini
Al-Fatihah buat arwan toklang

Luvs,
KakChik

p/s: Caption pic malas nak tulis, kalau rajin nanti KakChik ketuk keyboard lg. :P

Tiada ulasan:

Catat Komen