Pengikut

Isnin, 9 September 2013

Jangan lupa memandang ke bawah

Panjang berjela tajuk post
Kuikuikui

Cuma 3 hari aje lagi akan ada audit nak datang buat audit lagi
Adoiiiiii, yang audit hari tu punya hal pun belum betulkan lagi
Dah la result audit yang lepas pun baru dapat minggu lepas
Makanya, kelam kelibut la nak betulkan mana yang patut
Makanya, stress lagi la mokcik nih

Yang nak kena betulkan tu
Bukan banyak mana pun
Tapi dah banyak sangat songeh & cekadaknya
Bukan dari orang luar pun
Tapi orang yang sepatutnya tahu
Boleh pula buat tak tahu
Apa???
Dia ingat kita yang kat bawah ni sesuka ke nak buat semua tu
Kan dah kata, semua tu perlu/wajib untuk dapatkan permit tu

Itulah yang susahnya
Kalau sudah berada di atas
Tidak mahu lagi memandang ke bawah

Jangan lupa rumput yang dipijak itu
Kadang kala ada juga manfaatnya
Dan ingatlah
Langit yang selalu didongak pandang itu
Kadang kala akan memuntah hujan-ribut-petir yang tidak terduga

Luvs,
KakChik

p/s: Peringatan untuk diri sendiri juga. Ya Allah, tenangkanlah hatiku ini.


Tiada ulasan:

Catat Komen