Pengikut

Rabu, 11 September 2013

Terapi....:)

Alhamdulillah
Dah sampai ke tangan pagi tadi
Gigih panjat ofis admin pagi tadi
Sebab nak dapatkan jugak 'mereka' ni

Ramai jugak kekawan yang komplin
Kenapa u selalu beli buku JS?
Eh, suka kita la kan..
Memasing ada selera sendiri
KakChik pun x komplin dorang beli buku apa

KakChik ada sebab sendiri kenapa pilih JS
Yang pasti selera dan pandangan setiap orang tu berbeza
Jadi, hormat je kalau nak hidup aman damai...

Buku semua ini dah jadi satu terapi sebenarnya
Kalau stress ke hapernya
Pilih, belek & baca buku boleh buat KakChik tenang semula
Kadang tu sampai tersengih sendiri.

Jadi, just enjoy with our favorites
Tak payah nak pening kepala segala

Mana satu nak baca dulu,eh?


Luvs,
KakChik

Tiada ulasan:

Catat Komen