Pengikut

Rabu, 4 September 2013

Tak romantik ke?

Sejak awal bulan lepas
KakChik sibuk sikit pagi-pagi
Sebab ada 10 anak nak kena bagi minum pagi-pagi buta tu..

Eh, bukan anak orang
Tapi anak pokok..hihihihi

Entah apa mimpi En Azman
Awal bulan lepas rajin je dia beli 5 pasu pokok bunga
Tambah lagi 5  pasu orkid Kachik tu
Jadi pagi-pagi haruslah menyiram dulu sebelum ke tempat kerja

Selama ni dok kata En Azman tak romatik bagai
Sebabnya dia x pernah nak belikan bunga kat KakChik
Kalau KakChik minta pun
Mesti dia jawab, baik duit beli bunga tu beli makanan
Beli bunga tu, nanti layu jugak

Sudahnya kita diam je la
Dah itu yang kita pilih, kan.
Terima je la walaupun kadang kala kecik je hati I  nih

Tapi, alih-alih..
Tiba-tiba dia beli bunga hidup pula
Bunga hidup pun, bunga hidup la
Dah orang beli, kita terima dengan reda..
Jadi harus la menyiram setiap pagi petang..huhuhuhu







Yeahhhhh...KakChik dah ada pembantu cilik.
Cik Aimi sekarang rajin tolong siram bunga ibu...
Terima kasih...

Adoiiiii, sekali ulat ni menyerang 2 pasu bunga kami.
Tapi harus la En Azman yang kena uruskan sebab
KakChik geli...kihkihkih


Luvs,
KakChik


Tiada ulasan:

Catat Komen